امروزیات/ روزانه های من

افکار خود را به دست ماندگاری میسپارم شاید کسی دید و همدردی کرد....

امروزیات/ روزانه های من

افکار خود را به دست ماندگاری میسپارم شاید کسی دید و همدردی کرد....

امروزیات/ روزانه های من

مینویسم از دلم بر روی لوح زندگی
آن چنین بود و نماند و این چنین خواهد نماند

آخرین مطالب

تاریخ ایجاد وبلاگ

جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ب.ظ

امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۲۳:۴۷ وبلاگ ساخته شد 

در شروع قرن جدید و با گذشت ۱۹سال از عمر خود شروع میکنم به ثبت احوال و افکار خود ، میدانم که ممکن است کسی حتی یک مطلب این وبلاگ را تا آخر نخواند اما زندگی به من آموخته که مسیر هایی را جلویت پدید می آورد که هرگز فکرش را هم نمیکردی......

شروع فصل نو .......شروع فصل تو

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز به جمع بلاگرها خوش اومدین 

هر نویسنده ای به امید آمار بازدید بالا و خونده شدن زیاد شروع به نوشتن نمیکنه اون به مشعل توی دستش خیره ست و میخواد نوری باشد برای فرار سیاهی های جهل از دنیای اطرافش 

 موفق باشید 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی